Galic - 2010-07-27 13:49:26

1. Klimat;
- Jeżeli jesteś fanem fantastyki, magii i miecza to musisz wiedzieć co to znaczy klimat; dawny język, brak nowoczesnych urządzeń itp. Jak się zachować w danej sytuacji, co zrobić itp.

*Magia
-Dostępna jest tutaj tylko magia runiczna, zwoje itp. (więcej dalej), jeżeli ktoś użyje czaru musimy się odpowiednio zachować i wiedzieć co dany czar robi, jaki efekt tworzy. Np. Paraliż paraliżuje osobę na 3s natomiast Oczyszczenie paraliż natychmiast usuwa. Wszelki spis czarów znajduję się dalej.

*Walka
- Musimy też znać podstawowe zasady walki. Nie jest to trudno zapamiętać. Oczywiście musimy posiadać bezpieczną broń. Nie możemy też bić bronią gdzie popadnie z całej sił aż do złamania albo zniszczenia oręża lub dobijać leżącego okładając go bez potrzeby.

*Zachowanie
- Bez klimatu nie ma gry, jeżeli masz zamiar się wycofać to to zgłoś a nie psuj wszystkiego innym naburmuszając się i zdejmując odzianie, rzucając mieczem i robić nie wiadomo co. Jak już wcześniej było to wspomniane trzeba zachować dawne zwyczaje, czyli  nie przynosić laptopa i grać w wolnych chwilach lecz pośpiewać i pośmiać się, używać dawnej gwary (języka) np. nie mówimy "SIEMA!", lecz "Witaj mości rycerzu".

*Strój
-Kim grasz, jaką bronią się posługujesz, czy możesz używać magii i nosić wszelkiego rodzaju pancerze odpowiada twoja klasa. (o klasach dalej).
-Ważny i to bardzo ważny jest strój. Jest on kolejnym elementem klimatu. Jeżeli grasz najemnikiem to oczywiście zakładasz zbroję metalową lub skórzana albo zwykłą szatę. Jeżeli grasz zaś jednym z Zakonników to ubierasz jakieś lekkie zbroje i szatę lub pelerynę. Ważne też jest aby zatroszczyć się o samego siebie. Wszystkie porady na zrobienie ekwipunku samemu można znaleźć w internecie. Jeżeli zaś nie chcemy go robić sami można go kupić za no, nie małą cenę...

www.archiwistyka09-umk.pun.pl www.anubar.pun.pl www.dzikigon.pun.pl www.legx.pun.pl www.wesele.pun.pl