Galic - 2010-07-27 15:50:35

5. Umiejętności
-Skradanie, kradzież kieszonkowa- są to umiejętności które można nabyć. Umiejętności te muszą być podane przy karcie postaci kiedy idziemy na larpa. Oto ich spis:


Kowalstwo-
Możliwość naprawy broni (fizycznie łatanie taśmą)
Naprawa zniszczonej zbroi.
Produkowanie broni pod okiem MG (MG określa ilość potrzebnego czasu, koszt i ilość produkowanych broni) – może wprowadzać do gry nowe przedmioty do gry – pod okiem MG

Odporność na trucizny i choroby
-osoba jest odporna na zatrucia od mikstur i trutych broni. (nie dotyczy magii)

Krycie w lesie
- może być użyte tylko w gęstwinie leśnej, należ podejść do drzewa objąć je rękoma (na misia)  i pozostać w tej pozycji, krycie w lesie traw maksymalnie 10 minut.
- postać nie może użyć krycia podczas walki.
- POSTAĆ JEST NIE WIDOCZNA DLA GRACZY – NIEMA JEJ, niemożna jej atakować, ani w żaden sposób wchodzić w interakcje.
- jeśli gracz puści drzewo choćby na chwile lub wyda z siebie jakiś dźwięk, staje się od razu widoczny.

-Tylko Łowca i Łotrzyk

Piśmiennictwo
- Daje możliwość pisania dokumentów urzędowych które będą miały wartość fabularną.
- Daje możliwość fałszowania dokumentów (MG określa na ile jest to możliwe w danej sytuacji i kto będzie w stanie rozpoznać dokument sfałszowany)

Tropienie
-gracz może podejść do konkretnego jednego duszka albo MG  i spytać o ślady, przechodzące osoby, poszlaki w terenie.
-niweluje efekt "krycie w lesie"  (trzeba zadeklarować okrzykiem TROPIENIE i wskazać JEDNĄ ukrytą osobę podchodząc do niej)

Tylko Łowca i Łotrzyk

MG może ale nie musi udzielić informacji co lub kto przechodziło tędy nie dawno (o ile MG będzie mieć takie informacje)

Kradzież   - umiejętność darmowa - jeżeli ktoś cię przyłapie twoja strata.

Dowodzenie -
pozwala dowodzić 3 osobami (jeżeli się zgodzą) daje to +2 szarfy dla każdego.


Przeszukiwanie -
Można przeszukiwać innych graczy deklarując to mówiąc "Przeszukiwanie".

Ukrycie przedmiotu
-przy deklarowaniu przeszukiwania, łotrzyk może  aktywować "ukrycie przedmiotu" - gracze nie mogą go przeszukiwać.
Nawet martwy łotrzyk może zadeklarować tą umiejętność (skubaniec zakopał swoje złoto gdzieś w lesie)

NIE DZIAŁA jeśli  przedmiot widać na wierzchu, tak jak broń, naszyjnik itp.
(przedmiot musi być faktycznie ukryty i nie masz obowiązku go oddawać przy deklarowaniu przeszukiwania)

Alchemia
-gracz dostaje możność na tworzenie mikstur.

Tylko postać z klasą magiczną

Szarża
-Automatycznie powala na ziemię przeciwnika.
-działa raz na potyczkę
Tylko: Wojownik

Ogłuszenie -
klepnięcie gracza bronią lub ręką w ramie/plecy mówiąc "ogłuszenie"
efekt - ofiara upada na ziemie i "śpi" przez 3 minuty.
(hełm daje odporność na ogłuszenie)
-jeśli ogłuszona postać zostanie zaatakowana NATYCHMIAST SIĘ BUDŹI

Skrytobójstwo
-zabija natychmiast niezależnie od noszonej zbroi
-trzeba podejść OD TYŁU! i wykonać cięcie NOŻEM przez całą długość klatki piersiowej z przodu ofiary i zadeklarować „skrytobójstwo” (gdyby ofiara przypadkiem nie zauważyła :P)
-dźgnięcie w plecy tutaj nie wystarczy, trzeba naprawdę objąć przeciwnika by przeciągnąć nóż po klatce piersiowej.
Wymóg: Ogłuszenie oraz klasa Łotrzyk

www.lifehousemusic.pun.pl www.watahaiwilczki.pun.pl www.narutowojna.pun.pl www.kraina-pokemon.pun.pl www.lorien.pun.pl