Forum poświęcone Larpowi i Klanu Czarnej Pieśni

O Klanie i nie tylko...


#1 2010-07-27 23:27:40

Galic

MG

Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 18
Punktów :   

ŻELAZNE ZASADY

Niniejszym przestawione są zasady których trzeba przestrzegać podczas uczestnictwa w imprezie/ach „ Początek Ogrimmaru”.

1.Prawa organizatorów

-Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykluczenia z gry uczestnika. Powodem takowej sytuacji mogą być:
-Złamanie zasad
-Złe zachowanie
-Bak zachowania klimatu i mechaniki
    -Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zakończenia gry w każdym momencie. Jeżeli z różnych powodów (brak graczy, zła pogoda, gracze nie przestrzegają pkt. 1) gra będzie musiała się skończyć, organizatorzy informują o tym uczestników, oraz wszystkie koszta nie będą zwracane uczestnikom.
    -Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia ekwipunku gracz z powodu podejrzeń posiadania niedozwolonych rzecz(patrz niżej)

2.Ekwipunek
    * Przedmioty łatwo palne lub ogniotwórcze;
    -Na teren gry nie wolno wnosić  przedmiotów łatwopalnych oraz ogniotwórczych (zapałek, pochodni, zapalniczek itp) pod groźba wydalenia z gry.
    -Jakikolwiek sposób wzniecania ognia jest zabroniony pod groźbą wydalenia z gry.
    -Tylko osoby wytypowane mogą posiadać takowe przedmioty.
    *Alkohol
    -Na teren gry nie wolno wnosić swojego prywatnego alkoholu pod groźbą wydalenia z gry.
    -Jakakolwiek próba wypicia alkoholu przez nieletnich będzie groziła powiadomieniem o tym rodziców/opiekuna.
    -Spożywanie alkoholu przez dorosłych musi być w małych ilościach z powodu upicia co grozi wydaleniem z gry.
    *Tytoń
    -Na teren gry wolno wnosić własny tytoń i papierosy tylko przez osoby dorosłe.
    -Palenie tytoniu przez małoletnich jest zabronione pod groźbą wydalenia z gry.
    -Palenie tytoniu jest zabronione w lasach, łąkach i polach pod groźbą wydalenia z gry.
    -Palenie tytoniu podczas gry może być tylko w fajkach (nie papierosy) (psuje klimat)
    *Ostre przedmioty
    -Na teren gry wolno wnosić tylko scyzoryki pod warunkiem że będzie on zakreślonych w przedmiotach dozwolonych przez rodziców/opiekunów.
    -Zabrania się używania broni ostrej podczas walki pod groźbą wydalenia z gry.
    *Tworzywa sztuczne i śmieci
    -Zabrania posiadania jakichkolwiek pojemników, reklamówek itp. Z tworzyw sztucznych (psuje klimat). Jeżeli mamy już jedzenie zapakować do pojemnika to zawijamy jedzenie w jakąś szmatę lub coś innego zamiast pojemnika. (dodaje klimatu).
    -Zabrania się śmiecenia na terenie pól,łąk, lasów. W odpowiednich miejscach będą śmietniki gdzie można opróżnić kieszenie.
    -Zabrania się spalania tworzyw sztucznych na terenie lasów,pól,łąk pod groźbą wydalenia z gry.

3.Socjalum
    *Higiena
    -Larp jest grą survivalową dlatego na miejscu nie ma toalet oraz natrysków.
    -Można zabrać ze sobą nieograniczoną ilość wody w pojemnikach najlepiej klimatycznych lub nie koniecznie (5l baniaki)
    *Pożywienie
    -W ramach ceny fundujemy wyżywienie. Na miejscu będą ogniska gdzie każdy zje zupy i kiełbaski. Do tego może będą słodkości.
    -Co parę godzin będzie jeździła karawana z jedzeniem. Karawanę w ramach  możliwości może zostać napadnięta przez jedną z frakcji.
    *Nocleg
    -Nie oferujemy jak na razie noclegu w ramach kosztów lecz należy zabrać ze sobą namioty klimatyczne (harcerskie) lub też zakupione w specjalnych sklepach. Dostępne są także rzeczy namiotopodobne np. Wigwam.
    *Kradzież fabularna
    -Można okradać innych graczy z wszelakiego jedzenia, pieniędzy klimatycznych, przedmiotów fabularnych (składniki, artefakty, mapy itp)
    -Jednak pod groźbą wyłączenia z gry i powiadomienia Policji (tak będą na nasze wezwanie i wiedzą o LARPie) zabrania się okradać z przedmiotów prywatnych (namiot, zbroja, amulet ) wyjątek stanowią te przedmioty, których właściciele wyrazili zgodę, wtem te przedmioty są wyróżnione naklejką (którą przedstawimy w przeddzień larpa).
    -Gracze, którzy wyrażą zgodę aby ich przedmioty mogły zostać okradzione otrzymają bonusy przy akredytacji fabularnej.
    -„Złodziej” jest odpowiedzialny aby przedmiot skradziony na końcu larpa trafił na ręce właściciela lub organizatorów u których będzie można odebrać skradziona rzecz.  Może zaistnieć taka sytuacja że broń/zbroja pojawi się u handlarza na grze

    *Mistrzowie Gry
    -Mistrzowie Gry, jest to grono najważniejszych organizatorów Larp „Początek Ogrimmaru”, odpowiedzialnych za przewodzenie fabularne wybranym frakcją i drużyną.
    -Mistrzowie Gry w sytuacjach nieobecności duszka, mogą przejąć jego rolę.
    - Mistrz Gry ma zawsze rację i do jego poleceń niefabularnych należy się bezwzględnie stosować po groźbą usunięcia z gry


    *Duszki
    -Osoby z okrągłymi dużymi talizmanami, charakterystycznie ubrane na czarno, zwącymi siebie „duszkami” są postaciami ezoterycznymi ,nie biorącymi czysto czynnego udziału w grze.
    -Gracze powinni „nie dostrzegać” obecności duszków.
    -Duszkowie są odpowiedzialni za dopilnowanie przestrzegania zasad. Ich werdykty są  ostateczne i zabronionym jest się wdawać w niepotrzebną dyskusję z nimi.
    -Duszki również są odpowiedzialne za filmową rejestrację całego larpa.
    -w sprawach mechaniki, fabuły i prawa Duszek ma zawsze rację


    4.Zagrożenia Naturalne
    *Kleszcze
    -W lesie można spotkać kleszcze, takich bliskich spotkań należy unikać, ze względu na śmiertelne choroby przenoszone przez kleszcze. Także ,wręcz nakazuje się  wysmarować siebie i swoje ubranie przed rozpoczęciem gry środkami odstraszającymi, jednocześnie powtarzać czynność każdego dnia, ilekroć to konieczne.
    -Jeżeli ktoś zgubi preparaty odstraszające powinien zgłosić to najbliższemu duszkowi. Ponadto warto pomyśleć przed larpem o szczepieniach.

    *Gałęzie
    -Gałęzie stanowią na prawdę duże zagrożenie, szczególnie w czasie biegania między drzewami ,kiedy to można stracić oko.

    *Dzika zwierzyna
    –Czas larpa to okres kiedy dziki nie bywają agresywne. Mniej jednak stanowią one swoiste naturalne zagrożenie. Więc pamiętajmy, las jest domem zwierząt, a mieszkańcy jego mają prawo do nie prowokowania i nietykalności (szczególnie jagniątka).


Gloria, Honorifice, Pralium Facio, Animus
Gradior Quo, Prodo, In Excelsis. Precedo
Bellator, Decerte, Adversa, Incurro, Invadoria
Desideratus Fatum, Desideratus Bellum

Offline

 
WSPANIAŁA KLIMATYCZNA MUZYKA. POLECAM!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.husariarom.pun.pl www.noweobliczefutbolu.pun.pl www.xiaolinxshowdownx.pun.pl www.starsknights.pun.pl www.ana-with-me.pun.pl