Forum poświęcone Larpowi i Klanu Czarnej Pieśni

O Klanie i nie tylko...


#1 2010-07-27 14:07:53

Galic

MG

Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 18
Punktów :   

Magia

3. Magia
-Aby użyć klątwy, zaklęcia trzeba spełnić jej wymagania (jeżeli w ogóle są), a następnie wypowiedzieć nazwę zaklęcia. Cel w który czarownik mierzy musi wiedzieć co dany czar robi lub jaki efekt wywołuje. Czarów nie jest wiele więc łatwo to zapamiętać na dodatek można przepisać je na zwój i czytać podczas gry:

CZARY KAPŁANA

BŁOGOSŁAWIEŃSTWO
ZUŻYCIE PM: 2 PM
CZAS RZUCANIA: 1s
ZASIĘG: ---
CZAS DZIAŁANIA: 10s
OPIS: Daje kapłanowi +1 do obrażeń zadawanych bronią i na 3s nie może być atakowany. Dodatkowo, jeżeli rzuci czar na sojusznika to cel na 2 nie może być atakowany

LEKKIE LECZENIE
ZUŻYCIE PM: 1 PM
CZAS RZUCANIA: 1s
ZASIĘG: ---
CZAS DZIAŁANIA: ---
OPIS: Zwraca kapłanowi lub sojusznikowi 1 szarfę.

Oczyszczenie
PM: 3
zasięg: 1m
czas trwania: natychmiastowy
składniki: żadne
Opis: Zdejmuje z celu wszystkie klątwy. Może też z samego siebie.

Kula wody
PM: 2
zasięg: -----
czas trwania: natychmiastowy
składniki: Balon z wodą
Opis: Kapłan rzuca balonik z wodą w cel.

Fala wody
PM: 5
zasięg: ---
czas trwania: natychmiastowy
składniki: Wiadro z wodą
Opis: Kapłan zalewa wodą cel/e

Paraliż
PM: 3
zasięg: ----
czas trwania: 5s
składniki: żadne
Opis: Paraliżuje cel na 5s.


Gloria, Honorifice, Pralium Facio, Animus
Gradior Quo, Prodo, In Excelsis. Precedo
Bellator, Decerte, Adversa, Incurro, Invadoria
Desideratus Fatum, Desideratus Bellum

Offline

 
WSPANIAŁA KLIMATYCZNA MUZYKA. POLECAM!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.guinvictus.pun.pl www.nightwolves-guild.pun.pl www.oskleo.pun.pl www.onepiecepbf.pun.pl www.rugbyrudaslaska.pun.pl