Forum poświęcone Larpowi i Klanu Czarnej Pieśni

O Klanie i nie tylko...


#1 2010-07-27 15:50:35

Galic

MG

Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 18
Punktów :   

Umiejętności

5. Umiejętności
-Skradanie, kradzież kieszonkowa- są to umiejętności które można nabyć. Umiejętności te muszą być podane przy karcie postaci kiedy idziemy na larpa. Oto ich spis:


Kowalstwo-
Możliwość naprawy broni (fizycznie łatanie taśmą)
Naprawa zniszczonej zbroi.
Produkowanie broni pod okiem MG (MG określa ilość potrzebnego czasu, koszt i ilość produkowanych broni) – może wprowadzać do gry nowe przedmioty do gry – pod okiem MG

Odporność na trucizny i choroby
-osoba jest odporna na zatrucia od mikstur i trutych broni. (nie dotyczy magii)

Krycie w lesie
- może być użyte tylko w gęstwinie leśnej, należ podejść do drzewa objąć je rękoma (na misia)  i pozostać w tej pozycji, krycie w lesie traw maksymalnie 10 minut.
- postać nie może użyć krycia podczas walki.
- POSTAĆ JEST NIE WIDOCZNA DLA GRACZY – NIEMA JEJ, niemożna jej atakować, ani w żaden sposób wchodzić w interakcje.
- jeśli gracz puści drzewo choćby na chwile lub wyda z siebie jakiś dźwięk, staje się od razu widoczny.

-Tylko Łowca i Łotrzyk

Piśmiennictwo
- Daje możliwość pisania dokumentów urzędowych które będą miały wartość fabularną.
- Daje możliwość fałszowania dokumentów (MG określa na ile jest to możliwe w danej sytuacji i kto będzie w stanie rozpoznać dokument sfałszowany)

Tropienie
-gracz może podejść do konkretnego jednego duszka albo MG  i spytać o ślady, przechodzące osoby, poszlaki w terenie.
-niweluje efekt "krycie w lesie"  (trzeba zadeklarować okrzykiem TROPIENIE i wskazać JEDNĄ ukrytą osobę podchodząc do niej)

Tylko Łowca i Łotrzyk

MG może ale nie musi udzielić informacji co lub kto przechodziło tędy nie dawno (o ile MG będzie mieć takie informacje)

Kradzież   - umiejętność darmowa - jeżeli ktoś cię przyłapie twoja strata.

Dowodzenie -
pozwala dowodzić 3 osobami (jeżeli się zgodzą) daje to +2 szarfy dla każdego.


Przeszukiwanie -
Można przeszukiwać innych graczy deklarując to mówiąc "Przeszukiwanie".

Ukrycie przedmiotu
-przy deklarowaniu przeszukiwania, łotrzyk może  aktywować "ukrycie przedmiotu" - gracze nie mogą go przeszukiwać.
Nawet martwy łotrzyk może zadeklarować tą umiejętność (skubaniec zakopał swoje złoto gdzieś w lesie)

NIE DZIAŁA jeśli  przedmiot widać na wierzchu, tak jak broń, naszyjnik itp.
(przedmiot musi być faktycznie ukryty i nie masz obowiązku go oddawać przy deklarowaniu przeszukiwania)

Alchemia
-gracz dostaje możność na tworzenie mikstur.

Tylko postać z klasą magiczną

Szarża
-Automatycznie powala na ziemię przeciwnika.
-działa raz na potyczkę
Tylko: Wojownik

Ogłuszenie -
klepnięcie gracza bronią lub ręką w ramie/plecy mówiąc "ogłuszenie"
efekt - ofiara upada na ziemie i "śpi" przez 3 minuty.
(hełm daje odporność na ogłuszenie)
-jeśli ogłuszona postać zostanie zaatakowana NATYCHMIAST SIĘ BUDŹI

Skrytobójstwo
-zabija natychmiast niezależnie od noszonej zbroi
-trzeba podejść OD TYŁU! i wykonać cięcie NOŻEM przez całą długość klatki piersiowej z przodu ofiary i zadeklarować „skrytobójstwo” (gdyby ofiara przypadkiem nie zauważyła )
-dźgnięcie w plecy tutaj nie wystarczy, trzeba naprawdę objąć przeciwnika by przeciągnąć nóż po klatce piersiowej.
Wymóg: Ogłuszenie oraz klasa Łotrzyk


Gloria, Honorifice, Pralium Facio, Animus
Gradior Quo, Prodo, In Excelsis. Precedo
Bellator, Decerte, Adversa, Incurro, Invadoria
Desideratus Fatum, Desideratus Bellum

Offline

 
WSPANIAŁA KLIMATYCZNA MUZYKA. POLECAM!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.colobot.pun.pl www.oskleo.pun.pl www.onepiecepbf.pun.pl www.nightwolves-guild.pun.pl www.rugbyrudaslaska.pun.pl